[Hyväksytty]Fomalhaut ( sosiaalitapaus )

Recruitment applications here, we only accept Finnish applicants.

(rekisteröityminen tarvitaan, huom. käytä oikeaa s.postia varmistuksen perille menon takia.)

Moderator: Officer

[Hyväksytty]Fomalhaut ( sosiaalitapaus )

Postby Chertan on Fri Aug 01, 2014 7:01 pm

HAKIJAN HENKILÖKOHTAISET TIEDOT:
Nimesi: Henrik
Montakos vuosirinkulaa kertynyt vatsalle: /played 17057 days eli onhan tuota ikää ihan kohtuullisesti.
Missä päin Asuskelet? Helsingissä
Miten onnistuit eksymään meidän foorumeille? Oliskohan Gobling Explosives saitin kautta.
Tunnetko ketään Pro Finlandiasta, jos tunnet mistä ja miten? En tunne valitettavasti, tai eihän sitä voi tietää ketä täällä oikein on =)
Missä killoissa olet ollut aikaisemmin ja miksi lähdit niistä? Ensimmäinen kilta on Karhun Kaatajat Daggerspinellä, kilta hajosi, sen jälkeen olin jonkin aikaa ajopuuna kunnes uusi kotini on Wildhammerilla, Kohmelo nimisellä klubilla. Ja tietysti Hordella olen ollut kokoajan.
Pystytkö osallistumaan vähintään 2 meidän virallisia raideja? Ihan kun sosiaalisella statuksella olisin tulossa niin en ole ainakaan Pandassa kummoisemmin raidaamaan halukas.
Jos vastasit ylläolevaan kohtaan ei, niin selitätkö hieman mihin ja miksi et pysty? No raidit tällä hetkellä on hordella ja siellä on ihan mukavasti puuhaa mutta eihän tulevaisuutta kukaan voi tietää.
Kerro hieman Raidi historiastasi, missä olet raidannut ja mitä olet kaatanut? Pre-TBC ? TBC ? WOTLK? Vanillassa ei tullut pelailtua, TBC kaiki Murulle asti, WotLK kaikki paitsi LK HC, Catassa kaikki paitsi pari hassua BOT bossia HC:na. Pandassa kilta kaatanut SOO:n kaikki, itse en ole ollut kun Thokille asti kun pidin lomaa...
Mitä teet päivinä/aikoina, kun ei ole raideja? Levuttelen huntereita...tai no altteja. Omistan tällä hetkellä 8 kpl level 90 huntereita ( olen kyllä ihan selväpäinen, selitän kyllä ) koska en ole oikeastaan lämmennyt millekkään muulle classille ja hunterointi on vaan se mun juttu mutta miksi heevetissä noin monta? No että sain kaikki proffut =)

TIEDOT HAKIJAN HAHMOSTA:
Main Hahmosi nimi jolla haet kiltaan? Fomalhaut, level 73 dranei hunter tätä kirjoittaessani.
Main hahmosi ammatit? Mining + JC
Mikä Spec sinulla on ja selitä miksi? BM, helppo levuttaa ja mukava käyttää.
Listaa alttisi ja niiden levelit Oho, nyt tulisi niin pitkä rimpsu että en ihan taida jaksaa naputella mutta kuten aiemmin kirjoitin niin 8 kpl level 90 hunuja ( kaikki eri raceja paitsi undeadeja on 2 ), kaikki tietysti Hordella.
Alttiesi ammatit? Löytyy koko paletti
Minkäslainen geari sinun main hahmollasi on? (Linkki armoryyn) Perintökaluja levutusta varten, ei varmaankaan mikään oleellinen tieto mutta laitetaan linkki siitä huolimatta: http://eu.battle.net/wow/en/character/n ... t/advanced bonuksena mainin armory Wildhammerilla: http://eu.battle.net/wow/en/character/w ... tan/simple
Miksi olet valinnut juuri tämän hahmoluokan? Hunut vaan kolahtaa mulla, muut classit ei.
Oletko accountin alkuperäinen omistaja? Olen.
Liitä kuva UI:stasi raidin aikana (ei pakollinen)
Liitä tähän linkki WoL tai vastaavasta raidilogista (jos löytyy, ei pakollinen)
Mitä mieltä olet wipeistä yleisesti? Kasvattaa jos ei johdu typeryyksistä ( tai typeryksistä kuten joskus, viittaan lähinnä LFR...)

MEIDÄN VAATIMUKSET SINULLE:
Tuletko valmistautuneena raideihin? Jos raidataan niin pitää olla kamat kunnossa, potut pois baarikaapista ja petti kammattu ja ruokittu.
Käytkö foorumeilla vähintään 2 kertaa viikossa? Pitäähän sitä killan menosta olla selvillä ( no, joskus voi mennä pitempikin tovi...)
Oletko avulias aatu? Ainahan sitä pitää toista auttaa jos vaan aika ja rahkeet riittää.
Onko vakaa nettiyhteys ja toimiva kone? On
Haetko Sosiaalista vai Raidaajan paikkaa? Sosiaalista
Oletko lukenut säännöt ja ohjeet? Tolkullisiahan nuo näyttivät olevan. Jaa niin se :!:
Kerro vapaasti itsestäsi jotain! Olen level 47 herrasmies Helsingistä, turvallisuus-alalla työtätekevä ruma arpinen perkele. Pidän single malt viskeistä ja sci-fistä. Naimisissa naisen kanssa. Jotta totuus huntereista ei unohtuisi, olkaa hyvä: Meet the Hunter

EDIT: Meinas unohtua se tärkein syy miksi haluan Pro Finlandiaan. Tällä hetkellä levuttelen jossakin puolakillassa ja se kurwa alkaa pikkuhiljaa riittämään, eli olis mukavaa että edes kiltachat olisi suomeksi. Ja eihän sitä tiedä mihin tää johtaa, jos vaikka vaihtaisin puolta joskus... :roll:
Chertan
lvl 1

Re: Fomalhaut ( sosiaalitapaus )

Postby Petsi on Fri Aug 01, 2014 9:01 pm

Kiitokset hakemuksesta. Kuten tuossa puhuttiinkin, jo hakemuksen tekeminen ja pienellä juttutuokiolla pääsee pitkälle. Säännötkin on luettu, loistavaa. Pistä vaan viestiä offuille niin saat invin.

Hyväksytty.
"The man in black fled across the desert, and the Gunslinger followed."
Battletag: Petsi#2927
Petsi
Officer

Return to Jäsenhakemukset