Pro Finlandia - Nordrassil-EU

World of Warcraft guild in Nordrassil realm
Rekry Hakemukset

[Hyväksytty]Rowlanier maagi tahtoo sosiaalipummiksi

Moderator: Officer

[Hyväksytty]Rowlanier maagi tahtoo sosiaalipummiksi

Postby Rowlanier » Fri Mar 09, 2018 9:15 pm

HAKIJAN TIEDOT

Nimesi(sukunimi ei pakollinen):Marko Salo
Ikäsi: 47 ja 48 hiipii ikävästi kohti
Hahmosi nimi jolla haet kiltaan: Rowlanier Mage

Miten onnistuit eksymään meidän foorumeille? Google Rules :D eli guugeli tarjos Goblin Explosivesin sivua ja sen kautta tänne.

Tunnetko ketään Pro Finlandiasta (kuka ja mitä kautta)? Nyt en ole katsonut teidän rosteria ikävä kyllä ja vielä todennäköisempää on ettei kukaan muista meikäläistä. Vieläkin toden näköisempää ettei kukaan kehtaa tai halua myöntää tuntevansa minua. Ei meikäläisen exäkään halua tuntea meikäläistä.
Entinen kiltahistoriikkisi? Vanillan aikoihin aloittanut kakkospäivänä (eka päivä oli aika ruuhkainen) ja silloin pyörähdin parissa international killassa eli SBO ja SBK. Silloin osasin vielä pelata nääs. Lich Kingiin asti räpiköin vielä mukana mutta siten luovutin ja myönsin ettei sormet eikä nettinopeus riitä raideille. 5G korjaa tuon jälkimmäisen mutta ei ekaa :cry:

Kerro vapaasti itsestäsi jotain! Haen siis sosiaaliksi ja sitä pientä sosiaalista ulottuvuutta mikä alkuaikoina oli WOWissa. Muuten olen tosiaankin 50 lähentelevä äijä jolla on pari kersaa jotka osaa pelata paremmin kuin isäukko. Työ ja uusi tuleva järkyttävän viisas vaimo (jos se nainen näkee tän joskus niin pitää vähän pehmittää)litistää peliaikoja mutta vähän olisi mukava pamlata silloin tällöin itseäni viisampien kanssa.

Siis ihan mukava ja tylsä heppu.

PS Aikoinaan myytiin pakettijäätelönä Suklaasydän jäätelöä jota kaipaan aina välillä. Tuuttina ei läheskään yhtä hyvää.
PSS Hemmo toisella servulla mutta vaihdan servua jos teidän hermonne kestää minua.
Rowlanier

Re: Rowlanier maagi tahtoo sosiaalipummiksi

Postby Puuska » Sat Mar 10, 2018 11:05 am

Rowlanier wrote:uusi tuleva järkyttävän viisas vaimo (jos se nainen näkee tän joskus niin pitää vähän pehmittää)litistää peliaikoja...

Rowlanier wrote:Siis ihan mukava ja tylsä heppu.

Mä niin nauroin useissa kohdissa tätä hakemusta, mainio! :lol:
Hakemuksiin ja hyväksymisiin mulla ei valitettavasti oo sananvaltaa, mutta tää oli eka hakemus jonka oon näillä foorumeilla oikeesti lukenu loppuun asti. Pisteet siitä, siis minulta 8-)
Puuska

Re: Rowlanier maagi tahtoo sosiaalipummiksi

Postby Elistan » Sat Mar 10, 2018 11:12 am

Hyväksytty, tervetuloa kiltaan. Whisperillä Diemedonille tai Elistanille saa inviten. Jos ei meitä näy niin voi muilta kysellä josko pelataan jollain muulla hahmolla.
aka Elistan
Elistan

Re: [Hyväksytty]Rowlanier maagi tahtoo sosiaalipummiksi

Postby Rowlanier » Mon Mar 12, 2018 9:18 am

Kiitoksia pääsystä kiltaanne.

Mun minini vaihtoi servua eilen joten ollaan jo nurkilla. Näytti olevan teillä rundi kesken silloin joten en halunnut tehdä protokolla virhettä heti ja alkaa whispailemaan kesken sen.

Naputtelen ja tutustun maisemiin tässä päivän mittaan (luojan kiitos vapaapäivistä)......ja ehkä alan raapimaan päätäni sen asian suhteen miten pelattiin.
Rowlanier

Return to Hakemukset