Pro Finlandia - Nordrassil-EU

World of Warcraft guild in Nordrassil realm
Rekry Hakemukset

[Hyväksytty]Maageri, Sosiaali Apply

Moderator: Officer

[Hyväksytty]Maageri, Sosiaali Apply

Postby Maageri » Mon Feb 05, 2018 7:37 pm

HAKIJAN TIEDOT

Joonas, 25-vuotias tampereen herwoodista.

Hahmosi nimi jolla haet kiltaan: Maageri

Miten onnistuit eksymään meidän foorumeille?
- Goblin Explosivessä näin rekry viestin

Tunnetko ketään Pro Finlandiasta (kuka ja mitä kautta)?
- Zunbsis, en kai muita tunne, ellei täällä muita entisiä legendalaisia ole

Entinen kiltahistoriikkisi?
- Dragonblightilla tuli vanillast alotettuu Metalliliitto nimisessä killassa josta matka jatkui Legendaan Silvermoonille, hetken olin Dragonlight nimisessä killassa myös. Cataclysmissa sitten raidasin Desolate killassa Ravencrestil horde puolella.

Kerro vapaasti itsestäsi jotain!
- Vanillasta saakka tuli pelattua cataclysmii siihe vaiheeseen firelandsia et joutu lähtee armeijaan ja sen jälkeen en oikein ole pelannut. Tossa 4kk sitten tulin takas wowin pariin jäätyäni työttömäksi. Hahmoja on vähän joka lähtöön, mutta tällä hetkellä haen maagillani sosiaali paikkaa killasta, josko sitten officerien kanssa myöhemmin voi keskustella ehkä mahdollisesti raidaamisesta.

https://worldofwarcraft.com/en-gb/chara ... il/maageri

Aika lyhyt tästä tuli mutta toivottavasti kelpaa, en oo mikään taruilija.
Maageri

Re: Maageri, Sosiaali Apply

Postby Diemedon » Tue Feb 06, 2018 9:26 am

Moikka

En mä nyt sanos välttis Zunbbista legendaksi mutta no joo :D Samalla tervetuloa kiltaan sossuksi. Whispaile offuille pelin puolella (DIemedon tai Elistan) niin laitetaan inviä kiltaan. Tänään illalla ainakin ollaan molemmat peleillä kun on raidi.

- Dieme
Diemedon

Re: Maageri, Sosiaali Apply

Postby Zunbsis » Tue Feb 06, 2018 6:06 pm

1 Vanhempia wowituttuja, vaikka ei viime vuosina ollakkaan yhdes pelailtu. Tais maageri olla villissä teini-iässä kun itse olin päälle parikymppinen ku tosiaan metalliliitto killassa pelailtiin legendaarisen Kään ja Piön noi voimakkaat kääpiöveljekset oulusta ym kumppanit =). hienoa aikaa. (kings runia dire maulissa farmattiin pinellä suomipoppoolla ku kreikka jaksanu sinne matkustaa aikaan kun ei ollu summon stonea). ja sit legenda suomikillassa sit tehtiin ihan kivaa porgressia.
Zunbsis

Return to Hakemukset