Pro Finlandia - Nordrassil-EU

World of Warcraft guild in Nordrassil realm
Rekry Hakemukset

Kyhny - Hakemus sosiaaliksi, Warlock

Moderator: Officer

Kyhny - Hakemus sosiaaliksi, Warlock

Postby Kyhny » Sun Nov 19, 2017 10:37 am

Nimesi: Emil
Ikäsi: 30
Hahmosi nimi jolla haet kiltaan: Kyhny

Tosiaan vasta aloitettu warlock. Levelauksessa :)

Miten onnistuit eksymään meidän foorumeille?

Ajattelin aloittaa wowiuraan uudestaan. Halusin aloittaa puhtaalta pöydältä, joten googlettelin vähän suomalaisia kiltoja. GEN:in kautta löysin teidät lopulta.

Tunnetko ketään Pro Finlandiasta (kuka ja mitä kautta)?

En tunne.

Entinen kiltahistoriikkisi?

Koska haen sosiaaliksi, ette varmaan halua romaania lukea. Koitan siis tiivistää suht mittavan historiikkini.

Aloitin wowin aivan Vanillan lopusta. Ensimmäiset kunnolliset raidit pääsin veteleen Karazhanissa huntterilla. Olihan tuo kovin mukavaa ja varsinkin opettavaista. Kunnolla progeeraidia pääsin veteleen Naxxramasissa. Tuollon pelasin Daggerspinellä Underdogs nimisessä killassa. Hahmoni oli DK.

Itse Lich Kingiä kaadoin toisella serverillä(anteeksi en muista serveriä)Comfortably Drunk nimisessä killassa. Perustin killan ja samalla olin raid leader. Kaadoimme lopulta kuninkaan normissa, mutta siihen se jäi. Sain tuolloin tappouhkauksia kilpailevasta suomikillasta(joo näin kävi), joten moti vähän meni jatkaa.

Vaihdoin serveriä ja perustin SIhteeriopisto nimisen killan. Siellä tutustuin moneen hyvään tyyppiin ja kaadoimme raideja ihan semi ok menestyksellä. Kilta hajosi, koska itsellä painoi opinnäytetyö päälle ja osa porukasta lopetti. Tuo oli ehkä parasta aikaa wowissa omalta kohdaltani. Tämä siis oli Cataclysm ja MOP aikaa.

Oikeastaan varsinainen raidaaminen minulta loppui tähän Sihteeriopistoon. Muutoin oikeastaan keskityin 100% PVP. Saavutin ihan ok rankin healu paladinilla. Taisi olla lähemmäksi 2,5k 2v2 arenassa.

Erosin muutama vuosi sitten silloisesta tyttöystävästä. Olimme olleet 11 vuotta yhdessä ja pelanneet koko ajan wowia. Eron sattuessa jäi myös wowit siihen paikkaan. Legionissa sain hahmon levelille 110.

Kerro vapaasti itsestäsi jotain!

Tosiaan olen tämmönen huumorintajuinen mies Tampereelta. Olen koulutukseltani tradenomi, mutta tällä hetkellä olen töissä Postin lajittelukeskuksessa. Oon siis se, joka hukkaa ne postit. Olen avoliitossa ollut nyt muutaman vuoden. Pidän jääkiekosta ja naisista. Olen kissaihminen. En silti omista lemmikkejä.

Viimeset vuodet olen pelannut vain ja ainoastaan LOLIA, ehkä vähän HS. Olen LOL:ssa rankissa kulta. Käyn salilla 4-5 kertaa viikossa ja omistan lihasta vähän. Omistan myös pömppövatsan.

Rakastan olutta(palaa pömppövatsaan). Rakastan myös salmiakkia. Jos lemppari jäätelömaku pitäisi valita, olisi se lakritsi.

Autona minulla on Skoda Fabia 2001. Se meni juuri katsastuksesta läpi :) Noh, eiköhän tuossa saa minusta jonkinlaisen kuvan. Ai niin, rakastan ruuanlaittoa ja IG:ni on täynnä ruokakuvia.

Ystvällisin terveisin,

Emil
Kyhny

Return to Hakemukset